Eu si ziua revolutiei alimentare

#FRD2014 este prescurtarea de la Food Revolution Day (Ziua Revolutiei Alimentare – ca sa o traduc cumva…).

Initiativa ii apartine lui Jamie Oliver si presupune sa ii invatam pe copii sa gateasca cu scopul de a evita obezitatea, a trai sanatos si a salva bani de la bugetul alocat sanatatii.

Eu am inceput sa incerc de cand am auzit pentru ca se adreseaza copiilor si mi-am zis ca daca niste minori sunt capabili, eu de ce nu as fi!?

Am invatat sa fac din faina, rosii si branza o super-pizza multumita lui Gennaro Contaldo:

 

Am facut o super-quiche in stil italian multumita lui French Guy Cooking:

 

Si acum, daca tot m-am laudat atat cu noile mele aptitudini, va las niste poze si va invit sa invatati sa gatiti de la zero. Inca ceva, fiti pregatiti sa dati gres si nu va dati batuti cand ardeti ceva sau cand va ramane aluatul crud. Totul se repara sau se mai incearca o data.

 

Pentru fasolea cu carnati le multumesc alor mei parinti si Alinei pentru indrumari si reteta. Gatitul este amuzant si cred ca daca am invata sa facem asta corect, am avea o viata mai sanatoasa. Incercati si voi! 😀

 

Technorati Tags:

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu