Cum recuperezi un bagaj uitat in avion la Wizz Air

In primul rand, nu suni la call center niciodata. Pe langa faptul ca este 0,62€/min, cei care raspund nu stiu absolut nimic. Singurul lucru pe care l-am auzit de la ei a fost „Nici noi nu suntem de la Wizz Air, suntem contractori si nu stim. Sunati la aeroport.”.

Dar, la obiecte pierdute in aeroport au grija *doar* de obiectele pierdute *in* aeroport. Daca ai uitat ceva in avion, ghinion.

Am facut insa rost de doua numere de telefon de la obiecte pierdute la Wizz Air:

+40 756 042 230 si +40 212 04 1237

Numerele nu au cost suplimentar si eu mi-am gasit obiectele uitate la ei.

Pentru alte companii incercati sa vorbiti cu politia de frontiera din aeroport.

2 comentarii

  1. se pot recupera bunurile uitate in avion la compania Wizz Air ?

  2. Numarul de fix apartine companiei Tarom. La celalalt nu raspunde nimeni, robotul spune ca nu are spatiu de stocare mesaje.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

