Aniversarea perfecta!?

Nu scriu amintiri de obicei, dar te invit sa citesti pana la capat, mai ales paragraful de dupa poza.

Am inceput distractia aseara cand, dupa o sticla de cava, m-am apucat sa imi fac temele. Spre surprinderea mea, au iesit bine.

Nu as putea sa spun ca e minunat sa te scoale cineva din somn cand te suna, dar cand e bunica cea care face asta, nu am cum sa ma supar vreodata.

Pentru ca am fost involuntar matinala, m-am dus la sala. Am inotat putin ca batraneii, dupa care m-am dus la hidromasaj si hammam.

Daca tot sunt aici, prioritatea numarul unu este facultatea, asa ca urmatorul stop a fost intr-o sala cu multi dintre colegii mei unde am invatat impreuna fiindca maine avem examen. Cand am simtit ca materia nu mai are secrete fata de noi, era tocmai timpul sa mergem la cursuri.

De mult imi doream sa merg la cinema, asa ca atunci cand am plecat de la facultate stiam unde vreau sa ajung.

Mai pe seara am fost si la plaja, pentru ca o zi fara o tura, parca nu este completa.

Cum maine am cursuri de dimineata pana seara si nu o sa pot sa gatesc, mi-am facut o paella de toata frumusetea:

IMG_20140514_233619 

Ceea ce vreau sa spun cu toate astea e ca ziua are 24 de ore pentru toata lumea si ca merita sa fie umplute cu lucruri care sa ne faca placere. “Nu am timp” e doar o scuza. Toti avem timp.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

