3 emotii din timpul unui maraton

Fie ca e un full sau un semi maraton, sunt trei emotii pentru care merita sa participi. Ordinea e cronologica.

1. Ce simti la start cand vezi atata lume e un fel de euforie si de fascinatie ca gasesti o gramada de oameni cu o pasiune comuna cu a ta. Pentru mine, fiecare start a fost la fel de energizant si m-a minunat de fiecare data. In plus, e apartenenta la grup. Eu alerg de cele mai multe ori singura si sa am o companie uriasa e incurajator.

2. Dupa ce ai murit o data pe parcurs e sentimentul ca renasti, ca TU POTI sa faci asta si ca nimic nu te poate opri. Ideea in capul unui om ca e in stare sa duca la capat ceva e incredibil de puternica. Nu conteaza nimic altceva in reusita a orice. Cand un om se crede in stare cu toti porii lui, atunci e in stare.

3. Linia de sosire. Sentimentul pe care l-am avut cand am trecut finishul la maraton, nu pot sa il compar cu nimic din ce am trait. E ceva nou, e ceva ce mi-am amintit si inca imi amintesc in momentele mele de melancolie. A fost si inca este o motivatie pentru recuperarea de dupa.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

