Cand am dormit sub cerul liber

Eram tanara si calatoream in disperare dintr-o parte in alta a Europei. Pentru mine era destul de obisnuit sa dorm in aeroport doar ca sa mai salvez niste bani. In felul asta am ajuns intr-un orasel german intre Stuttgart si Munchen.

O data la patru ani se tinea acolo un festival medieval cu oameni care se comportau ca acum sute de ani. Mult noroc pe capul meu ca am aterizat fix in ziua cu festivalul.

Cum un noroc nu vine niciodata singur, am aflat ca aeroportul unde urma sa dorm se inchide noaptea. Mare fericire pentru ca urma sa dorm prima data privind cerul instelat, ca in reclamele la apa minerala de la munte. Diferenta e ca mirosea a vaca, dar cui ii pasa!?

Am mers la festival, am agatat doi indieni brazilieni care m-au scos la bere si in final urma sa ma intorc la aeroport.

Sentimentul ca devii aurolac este intens. Simti cu tot corpul tau ca exista. E ca atunci cand simti foame sau sete, e ceva foarte fizic.

Stiam ca am doar 5 ore de stat afara, dar pareau o eternitate. Bucuria mea a ajuns la apogeu cand am descoperit un american care urma sa doarma si el sub cerul liber asteptand sa se deschida aeroportul. I-am povestit toata viata mea si mi-a povestit-o pe a lui. Era ca atunci cand crezi ca te stii cu un om de o viata, dar nu te cunosti deloc.

Tot ce mai tin minte din momentul ala e ca imi intinsesem un cearceaf pe jos si la un moment dat americanul adormise si eu din cand in cand atipeam iar mama ma suna din ora in ora sa fie sigura ca sunt oky doky si ca baiatul ala nu m-a violat si nu mi-a furat valiza cu sosete.

Am simtit ca nu sunt singura si asta nu pentru ca statea un strain langa mine, ci pentru ca mama ma veghea de la distanta. In seara aia cred ca am inteles cat e de greu sa fii mama MEA.

Pentru ca in sufletul meu raman aventuriera, mama, iti urez inima puternica pentru toate peripetiile mele. Sa ai un 8 martie de povestit!

Va las cateva poze din Memmingen (orasul German cu miros de balegar) si o poza cu mama de cand eram eu mica. E cu jumatate de verisoara, nu cu mine.

P310712_17.39_[02]

Jumatate de indian brazilian:

P310712_15.55

IMG-20141130-WA0001

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

