Undeva în Vamă

Erai o umbră alungită-n față

Când te-am văzut, inima-mi era gheață

M-ai întrebat dacă vreau să vorbim

Și de-atunci cuvinte curg în șir

 

Valuri și vânt ne spintecau treptat

Și lumina un foc timid la Expirat

Lumea începea să îmi fie tot una

Când mi-ai atins tu prima oară mâna

 

Dans în frig printre picături de val

Cu tine-am reușit prima dată să sar

Eram doi infractori în mâinile sorții

Furam lumina din negura nopții

 

Un răsărit senin după o noapte din povești

Puteam să simt cum este să iubești

Întinși pe nisip rece, ziua-ndrăznea să vie

Și noi începeam să facem puțină magie

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

