Draga Jan,

E amuzant cum tu ma vezi atat de diferita fata de cum sunt eu de fapt. E amuzant cum ii vezi pe toti in feluri in care eu nu ii vad. Cand cunosti cu adevarat un om? Cum poti sa il cunosti?

Inca ma fascineaza comportamentul uman in situatii limita. Cum te comporti cand moare un om in fata ta? Cum te comporti cand viata ta e in pericol? Cum esti intr-un grup? Cum esti singur? Poti sa traiesti doar cu tine? Te plictisesti in viata ta?

Ii vad pe cei din jur mult prea diferiti de mine. Nu exista un sens bun sau rau. Sunt pur si simplu… “in alt film”, cum ai fi zis chiar tu. Pot sa traiesc asa atata timp cat nu incerci sa ma schimbi. Diferentele le vad acceptabile, dar nu asimilabile. Ma intelegi?

Si acum, daca te intrebi ce mi-a venit… citesc o carte. De fapt citesc mai multe, dar una e Acolo.

Jane, tu nu esti idolul meu in sensul ca as vrea sa fiu ca tine. Asta mi se pare maximul reusitei in viata si pentru mine nu esti acolo, dar admir perseverenta si pasiunea. Tu le ai pe amandoua. Smile

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

