Un altfel de jurnal

Daca v-as zice ca nu am jurnal, as minti. Scriu, dar nu asa cum obisnuiam sa o fac inainte sa imi descopere mama compunerile si sa ma inchida in casa pe cand aveam 19 de ani.

De cativa ani (3) obisnuiesc sa colectionez melodii. Am un folder care arata ca poza de mai jos in care pastrez ce ascult in fiecare luna din an. De multe ori ma intreb ce faceam anul trecut pe vremea asta si ascultand melodiile alea imi aduc aminte.

Ei bine, anul trecut pe vremea asta am descoperit libertatea totala si nesiguranta. Cel mai frumos sentiment e acela ca nu stii unde o sa dormi la noapte si cu toate astea esti fericit si increzator ca mergi pe drumul cel bun.

Capture

2 comentarii

  1. Eu zic sa il pui show only me , adica only you. Cauta ceva mai interesant de scris ca astea sunt pentru tine .. stii ce zic ?

    • Nu te obliga nimeni sa intri pe aici.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

