S-auda toata lumea ca viata-i simpla si misto

Am un zambet pe fata de zici ca s-a calificat Romania la Mondiale si furnicaturi in tot corpul de parca mi-ar face constant un negru masaj in talpa.

Dimineata m-am trezit ca o floare la ora 5:00, mi-am facut bagajul si l-am tarat dupa mine la RADIO! Smile

Ascult emisiunea asta de mai bine de un an, am invatat franceza cu ei si ii ador. Este varianta franceza de matinal tip Buzdu si Morar. Mi-a zis Bruno ca are si niste prieteni pe la Radio ZU. Bruno este, evident, cel care face matinalul frantuzesc si imi da mie desteptarea.

Am fost acolo, i-am ascultat si ma uitam cu un zambet cat toata fata (si fata mea trebuie sa stiti pana acum ca e mare si rotunda). Francezii ar zice ca am o banana (“avoir la banane” = “a avea banana” inseamna in franceza a fi fericit, nu va ganditi la prostii!). In romana suna prea kinki si nu as putea folosi o asemenea expresie.

Ador felul in care oamenii astia ma fac sa ma simt.

Merci, la famille!

10904610_707549919365415_3961333326367935069_o

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

