Niste tigancuse m-au luat la caterinca

Sunt in Nirvana existentei mele. O perioada pe care o vad solitara, creativa si productiva. Ma simt mai echilibrata ca niciodata. Soc!

Astazi cand mi-am terminat turele prin parc au venit la mine niste tigancuse cu o javra de catel si incepusera sa ma ia la misto. Erau trei la numar, aveau cel mult 10 ani, se bagasera in sufletul meu si imi intindeau lesa. Radeau zicand: “ia de-aici”. Eu, speriata de catel, ma tot feream, dar cand am vazut ca sarmanul era si el traumatizat, mi-am revenit.

Au inceput tigancusele sa ma imite in batjocura si sa tipe “doamna, facem si noi?”. Pentru ca nu-mi pasa, le-am zis sa faca ce vor, dar fetitele au insistat ca vor sa le arat cum.

Eu sunt mai flexibila decat media oamenilor si mi-a trecut prin minte sa le pun sa faca ceva ce nu o sa fie in stare (sa imi bat si eu putin joc de ele). Dupa cateva “sa moara copiii mei, cum faci” (repet, aveau 10 ani cel mult!), fetitele se uitau admirativ la mine. Le-am invatat sa faca podul din picioare, m-au luat in brate, m-au pupat si cand au plecat eram tare mandra sa le aud vorbind: “Uite! Ce frumos face!”.

De la idolul meu am invatat ca am o amprenta pe viitorul societatii atunci cand copiii se uita admirativ la mine. Poate e o amprenta mica, dar sper ca fetitele astea au ramas cu ideea ca sportul e frumos si distractiv si ca nimeni nu poate sa le opreasca sa il practice daca ele asta vor.

Desigur, la sfarsit mi-am gasit buzunarele deschise la geaca, dar cred ca le-am deschis eu si nu mi-am dat seama.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

