Am simtit ca Facebook mi-a furat ideea… oarecum

Ideea de a face filmulete scurte de o secunda nu a fost a mea, dar mi-a placut si anul asta am pus-o in practica. Am avut placuta surpriza sa vad retrospectivele pe Facebook. Pentru multa lume lucrurile astea nu inseamna nimic, dar pentru mine sunt momente speciale de care imi e drag sa imi amintesc.

Asta e filmul meu, e lumea vazuta prin ochii mei anul asta. Sper sa nu vrea nimeni sa ma bata la sfarsit.

Vizionare placuta! Smile

 

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

