Top 10 cele mai tari replici de agatat

1. Am intrat la supermarket sa cumpar o minune, dar nu vad niciun pret pe tine.

2. Scuza-ma ingeras, te-ai pierdut? Pot sa te duc eu in al noualea cer daca vrei.

3. Putem sa impartim taxiul pana la mine acasa.

4. Scuza-ma tatal tau lucreaza la morga? Pentru ca esti mortala.

5. Vrei sa ne jucam de-a leul? Tu stai in patru labe si eu iti dau o bucata de carne.

6. Vrei sa fii caprioara mea?

7. Stii ce greutate are un urs polar? Suficient cat sa sparga gheata dintre noi.

8. Am coborat la Victoriei si te-am intalnit pe tine. Asta inseamna sa ai succes in dragoste, nu?

9. Scuza-ma numele tau mic e cumva “calorie”? Ca asa imi vine sa te ard.

10. Vreau sa-ti fac o declaratie sa ne auda si angajatii de la Metrorex: Tu chiar esti magistrala!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

