Oamenii vor libertate

Articolul 1 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului incepe asa:

Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în demnitate şi în drepturi.

Nu imi simt dreptul asta incalcat. Mereu am facut ce am vrut si planuiesc sa continui la fel. Cand nu simt ca vreau sa stau intr-un loc, plec. Nimeni nu ma poate obliga sa fac ceva ce eu nu vreau pentru ca sclavie nu mai exista. De asta si din multe alte motive am stat in casa. Cei care simt ca vor sa iasa, sa iasa. Totusi, sa strige libertate mi se pare penibil.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

