Sa nu ninga, sa nu ploua sa ne ude pan’ la…OO

Desi seara mi-am târât picioarele in camera si am adormit buștean, dimineata m-am trezit cu mult inainte de de a-mi suna ceasul. Auzeam foșnete prin camera, dar parca nu imi venea sa ma dau jos din pat sau sa deschid vreun ochi.

Chiar si asa, la 9 fix eram aproape toti in fata cabanei. La 9:02 cativa se procopsiseră cu niste seturi de genoflexiuni pentru cele 2 minute de intarziere. Am facut o revigorare rapida de 10 minute si imediat dupa ne-am strans din nou in bar la micul dejun. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca baietii mananca fructe uscate si seminte. Pana acum vedeam nutritia mai apropiata de partea feminina.

La 11:30 am luat-o spre Predeal: ceata, frig, namol si frunze. Ah, da si monom (era sa uit!). Traseul a fost scurt de data asta si pe la 14:00 eram deja in gara. In asteptarea trenului am mers la o carciuma ieftina unde un chelner ne-a adus ceai si cafea, le-a pus pe masa si dupa le-a ridicat pentru ca gresise comanda. O parte din mancare a ajuns cu 10 minute inainte sa plecam, o parte am luat-o la pachet si o parte a ramas acolo pentru viitorii clienti.

Pe drum spre Bucuresti am invatat sa joc Mafia si am incercat sa mimez Costinesti. Eu incercam sa ii duc cu gandul la soare si mare, dar ei ziceau pitipoance si cocalari. Era cu noi o fata care mi s-a parut pura. Nu stiu cum sa o descriu altfel. Voiam sa ii dau sa mimeze “ceapa mă-tii”, dar ea nu intelegea ce vreau sa zic, asa ca am lasat-o sa mimeze doar “ceapa”.

In gara mi-am luat ramas bun si am mers la vot unde mi-am dat seama ca nu aveam buletinul la mine.

Totul s-a incheiat cu 5000 de oameni in fata blocului zbierand din toti boșogii ca vor libertate. Libertate pe care eu am avut-o acolo pe munti chiar si cand mergeam in monom sau cand trebuia sa fim la 9 fix la incalzirea de dimineata. Genul asta de curs te invata sa te supui si sa conduci in acelasi timp.

Seara aia m-am gandit la ce inseamna libertatea pentru mine si la faptul ca mereu am facut ce-am vrut.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

