Filmul de la Cannes

Toti cei care au locuit in alte tari stiu cum e sa duci lipsa a ceva ce obisnuiai sa ai acolo. Fie ca e marea, fie ca e limba, mancarea, oamenii, mentalitatea, cand te muti dintr-o parte in alta, ceva iti lipseste.

Cand am stat in Franta am fost de doua ori la cinema si am plecat fascinata dupa ce am vazut Yves Saint Laurent. Cand am vazut ca filmul ruleaza la Patria m-am simtit ca atunci cand am vazut un magazin romanesc in Spania.

M-am asezat pe scaun si a inceput… a inceput alt film. Nu imi venea sa cred ca exista doua filme despre acelasi om, cu acelasi titlu, din acelasi an.

Cel de la Cannes este diferit si greu accesibil oricui nu are habar de viata lui YSL (majoritatea oamenilor, evident). Are multe scene in care iti da hinturi, dar nu zice nimic explicit. In speranta ca cei care m-au insotit ma vor ierta le las cea mai faimoasa poza a lui YSL si sper ca o sa inteleaga ce spun.

Stiu pe cineva care pe la jumatatea unui film si-a dat seama ca il mai vazuse o data si ma stiu pe mine care dupa un minut mi-am dat seama ca nu vasuzem filmul pe care voiam sa il revad… Are sens!?

054_yves_saint_laurent_theredlist

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

