Cand m-am apucat de sport

In clasa a 9-a am avut o profesoara de desen care ne-a obligat sa tinem un jurnal. Am scris memorii pana le-a gasit mama. O parte am rupt-o, dar o parte am pastrat-o si astazi am gasit ce am scris in ziua in care m-am apucat de sport:

14.05.2008

Busuiocescu m-a umilit ieri in fata clasei pentru ca dau BAC-ul la sport fara ca eu sa am “aptitudini fizice”. Tot ieri m-am hotarat sa imi lucrez aceste aptitudini si sa ii demonstrez ca merit zecele pe care o sa il iau.

De cand am scris asta pana cand am dat BAC-ul am reusit sa sar peste capra, sa fac toate probele de gimnastica si am alergat pana mi-au sarit capacele. Acum sunt mai flexibila ca media oamenilor si inca alerg zilnic.

In conluzie, m-am ales cu ceva.

Si umilinta in fata clasei e buna cateodata.🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

