Mama ta stie ce faci?

M-au intrebat odata cum i-as explica bunicii Excel. Fiindca am luat problema in serios, am incercat sa ii explic mamei cate ceva despre procesarea limbajului natural, dar fara succes. M-am gandit ca e prea complicat si ca trebuie sa incepem cu notiuni de baza, insa pe mama am plictisit-o destul si asa a venit randul lui tata.

Si iata-ma pe mine facand POO cu tata la bucatarie. I-am povestit despre clase, obiecte, membrii unei clase si a inteles. Cand i-am aratat insa cum se scrie clasa in Java, l-am pierdut. M-a rugat insistent sa ne oprim pentru ca ne pierdem timpul.

Si acum intrebarea este: cum i-ai explica mamei tale cu ce te ocupi tu?

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

