Articol de primavara tarzie

Am nevoie de eliberare. De o ducere departe. De o plecare si o revenire la o alta viata a mea in care lumea sa fie iar colorata in verde si albastru. In care primavara sa atarne pe cer apusuri rosiatice si sa imi dea impresia ca inca am un an intreg in fata mea. Exista oare vreun loc doar cu primavara? M-as muta acolo. Sa am vesnic primavara. Sa nu se termine niciodata tineretea fiecarui an. Sa imi dea mereu impresia ca va mai fi, ca nimic nu e imposibil si ca anul asta va fi cel mai bun an din viata mea. Am gasit o bucurie, o tristete, o disperare, o regasire, o pierdere definitiva a sufletului si o joaca de-a viata in care eu am mereu 7 ani.

Pe anul trecut l-am umplut cu tot ce are viata mai bun si mai rau. L-am colorat, l-am tiganit, l-am facut sa danseze pe manele si i-am pus bani de aur in par. Asa a fost anul meu plin de creativitate, bucurii, betii, dezamagiri, rusine, pareri de rau si dorinte de a nu ma da batuta. Asa sunt eu intr-un final. Orice s-ar intampla, orice ar fi, continui sa merg inainte. Oricum ar fi, voi fi bine. Se poate?

IMG_20130723_214555

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

