Ce am invatat din “the Hobbit”

De departe cel mai plictisitor film pe care l-am vazut vreodata. Dupa ce s-a terminat simteam ca trebuie sa fiu platita pentru timpul pe care l-am petrecut la cinema.

Cu toate astea, la insistente nemaivazute m-am apucat sa citesc ce-a scris Tolkin pentru ca “e altceva daca citesti cartea”.

Nu stiu cum mi s-ar parea acum filmul, dar din carte am invatat urmatoarele:

1. Povestile fericite sunt plictisitoare. Le spui in 5 minute si nimeni nu o sa fie impresionat.

2. Daca vrei sa gasesti ceva, trebuie sa cauti. De cele mai multe ori ceea ce gasesti nu este ceea ce vroiai de fapt.

3. Cand iti e frica ti se blocheaza creierul si cu greu mai poti sa gasesti vreo solutie.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

