Cel mai exploziv spanac

Povestile mele din bucatarie sunt super aventuri, dar astazi parca m-am intrecut pe mine insami.

M-am apucat sa fac spanac si am pus destul de multa sare inca de la inceput (ca sa fie). La prima degustare mi-am dat seama ca nu era sarat mai deloc, asa ca am mai adaugat sare. Spanacul a inceput sa se umfle si sa iasa din oala. Am dat focul mai mic si l-am gustat, dar era la fel de nesarat ca inainte. Am mai pus niste sare si a inceput iar sa se umfle.

Intr-un final, m-am uitat pe cutia de sare pe care am cumparat-o ieri. Scria: “bicarbonat de sodiu”.😀😀

IMG_20140315_155121

3 comentarii

  1. Spanacul oricum iese din oala, indiferent ce ii pui😀 .

    • Cu bicarbonat iese mai mult si mai repede. Poti sa incerci😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

