Cand intervine fericirea

Cand stelele se aliniaza, raul dispare si aventurile se sfarsesc, se termina povestea. Dupa toti balaurii, invidia, ura, spaima, moartea si tot ce s-a mai intamplat in basm, nimic din “au trait fericiti pana la adanci batraneti” nu merita povestit.

Mai stii reclama cu musculita de la Vodafone? “Traieste fiecare clipa!”

Musculita aia traieste doar o zi pentru ca e prea plicticoasa sa traiasca mai mult. De asta si reclama are 57 de secunde, timp suficient in care sa sintetizezi cele 24 de ore ale insectei.

Ce viata am avea daca am juca tenis non stop, am sari si topai, ne-am bucura si am fi cei mai fericiti din lume!?

Ce am mai povesti?

Cine ne-ar mai intriga?

Cum am putea aprecia ceva(orice) daca nu am stii cu adevarat valoarea lui?

Cum am putea stii valoarea unui lucru, al unui simt sau al unui om daca nu am vedea cum e sa traim fara el?

Cine vrea sa fie fericit!?

Si mai ales: ce e fericirea?

Articolul asta este pentru toti cei care au simtit frica, dezamagire, nefericire, disperare, rusine si au invatat sa se impace cu ele. Povestile voastre sunt cele mai frumoase de povestit si ascultat. Nu le tineti pentru voi.🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

