Imi dau dezlegare la tot

Avem standarde fixate de societate, media (si altele) despre ce inseamna sa fii frumos, ce calitati trebuie sa apreciezi, ce trebuie sa mananci, ce trebuie sa faci, cum te comporti, cum trebuie sa fie casa in care stai etc.

Discutand despre tigani si romani zilele trecute (subiect de facut glume pe seama mea atunci cand interlocutorii sunt francezi), am slobozit pe gura urmatoarele: “Si oamenii normali din Romania pot sa fie mai inchisi la culoare.”.

Oricat as vorbi despre toleranta mea in legatura cu etniile, acum e degeaba. Mi-am dat seama ca mintea mea este ipocrita. Pe de o parte cred cu tarie ca etnia nu conteaza si pe de alta parte in capul meu tiganii nu sunt oameni normali.

Oare in legatura cu ce ma mai mint singura!?

De ce societatea ne impune normalitatea ei, dupa care tot ea ne vorbeste despre egalitate, toleranta si altele?

Daca m-as fi nascut in alta parte, cum ar fi fost normalitatea mea?

Cum e normalitatea celor din jurul meu?

Normalitatea mea de astazi a fost sa imi bag picioarele in toate standardele nutritiei si sa mananc orice dulciuri am avut chef.🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

