Mos Craciun exista

Decembrie e luna cliseelor. Sa fim mai buni, mai darnici. Stii si tu. E totul despre beculte colorate, sarbatori si cadouri, dar mie imi place. Asa, cu naivitati infantile si cu febra cumparaturilor, pentru mine decembrie e despre intoarcere acasa, zapada, nebunie pe strazi, dimineti in care aud masina de spalat si miroase a mancare pentru ca mama deja s-a trezit de mult.

Daca tot este despre fapte bune, pe parinti ii inteleg, caci sunt a lor si daca nu ar face faptele bune pentru mine, atunci pentru cine!? Pe fratele meu il inteleg din motive asemanatoare: o sora are; dar este cineva care a facut o fapta extraordinara, desi nu avea niciun motiv.

Pe fata asta am intalnit-o la facultate. Nu eram apropiate, ne salutam pe coridor si aveam un curs impreuna. Dupa niste experiente de care vreau sa uit, urma sa ma intorc in Barcelona si sa stau pe strada fiindca ramasesem fara casa. Colega mi-a lasat cheile de la apartamentul ei in cutia postala pentru ca plecase in vacanta. In felul asta am avut unde sa dorm timp de o saptamana pana cand mi-am gasit o noua casa.

Asta a fost cel mai darnic gest pe care cineva care nu avea nicio obligatie l-a facut pentru mine.

Te intreb pe tine, cel care citesti, care este fapta cea mai buna pe care un strain a facut-o pentru tine?

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

