A taxa sau a nu taxa?

Toata Franta dezbate in ultima vreme daca e de bine sa fie amendati clientii prostituatelor. Presupunand ca ai demonstrat ca domnisoara a primit bani pentru a intretine relatii sexuale, eu cred ca da. Din puncul meu de vedere, e ca luare-dare de mita. E vinovat si cel care da, si cel care ia.

Ceea ce mi se pare ipocrit e ca stau fetele pe strada si politia nu le zice nimic. Nu e ilegala practica, dar e ilegala abordarea directa a oamenilor – asta zice toata lumea. Eu sunt confuza.

Acum cateva saptamani mi s-a intamplat pe strada in plina zi sa ma hartuiasca niste strangatori de fonduri pentru cauze nobile. Ei de ce nu ar fi amendati ca in cazul prostituatelor!?

2 comentarii

  1. „Din puncul meu de vedere, e ca luare-dare de mita. E vinovat si cel care da, si cel care ia.” nu e corect.. pentru ca clientul nu ofera mita. ofera o suma de bani pentru anumite servicii. Si prostituatele ofera serviciul pe care clientul il doreste.
    sa intelegem toti ce inseamna mita pentru ca vad ca unii posteaza public sau pe blog-ul personal si nu stiu despre ce este vorba.

    „MÍTĂ, mite, s. f. Sumă de bani sau obiecte date ori promise unei persoane, cu scopul de a o determina să-și încalce obligațiile de serviciu sau să le îndeplinească mai conștiincios; șperț, șpagă”
    sursa: http://www.dexonline.ro

    Prostituate nu sunt determinate de banii pe care ii primeste de la client sa-si incalce obligatiile de serviciu. Ele ofera servicii.

    Si legat de strangatorii de fonduri pentru cauze nobile, asta e serviciul lor daca vrei dai daca nu vrei nu dai. se poate discuta si cu criminali daca stii cum sa le vorbesti dar mite cu niste amarati de strangatori de fonduri. Nu este interzis sa iti faci activitatea pe strada.

  2. Nu am vrut sa zic ca a da mita e ca a practica prostitutia, ci ca atunci cand dai-iei bani pentru a-ti incalca obligatiile de serviciu esti vinovat in ambele sensuri si mi se pare ca in cazul prostitutiei ar trebui sa fie la fel atata timp cat este ilegala.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

