Plajele publice de pe Riviera

Scrisesem in articolul trecut ca oamenii nu vin aici pentru plaja si astazi mi-am dat seama ca de fapt ma inselam.

Sigur, pentru mine plaja perfecta e una pe care pot sa am 5 metri de jur imprejurul meu si unde pot sa intru in mare fara sa ma tamponez de nimeni, dar nu toata lumea are gusturile mele. Prin urmare, plaja publica de aici la ore de varf (adica in jur de 15:30) arata asa:

IMG_20130721_150918

Locul asta ma duce cu gandul la trenurile indiene, nicidecum la vacanta.

indian-train_

Astazi insa am gasit si o plaja mai izolata undeva la iesirea din oras pe care corpul meu putea sa respire linistit fara sa intre nimeni in sufletul meu. La sfarsitul zilei mi-am luat o inghetata pentru ca mi s-a facut un dor nebun de Mercur.🙂

IMG_20130721_184507

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

