La pas pe Riviera Franceza

Ferrari si Porsche am mai vazut eu si prin Romania, dar stand astazi la o terasa nu imi venea sa cred cate pot sa fie aici. Cred ca toti cei care ma stiu isi amintesc faptul ca masinile nu ma pasioneaza, dar categoria asta de masini are ceva particular care ma intereseaza in mod deosebit si anume ocupatia proprietarilor. Ce fac ei pentru a trai si mai ales cum fac ei asta?

In afara de cel mai mare debit de Ferrari de pe sosele, aici este si cea mai mare densitate de yachturi pe care am vazut-o pana acum. Atat de mare ca nici marea nu se mai vedea.

IMG_20130720_144210

Astazi am observat ca aici lumea nu vine pentru mare, soare etc. Aici se vine pentru petreceri, lux si romantism (ca doar e Franta).

IMG_20130720_123530

Plajele sunt putine si cam uratele dupa parerea mea. Majoritatea sunt private si mult prea inghesuite. Ai zero intimitate. Adica, daca eu ar trebui sa merg la mare pentru o mare in conditii decente as pleca in Grecia, Turcia sau Spania. Au tot ce iti poti dori de la o mare la cele mai inalte standarde. In sudul Spaniei exista si plaje pe care ei le numesc “virgine” pentru ca nu e nimeni pe acolo. Sunt preferatele mele.

Revenind la Riviera Franceza, am descoperit ca pe langa lumea asta putin superficiala si stridenta exista o populatie de clasa medie care traieste o viata paralela, destul de diferita, dar mult mai pe gustul meu ca stil de viata.

Am cunoscut astazi niste batranei care jucau boules. Cred ca am stat mai mult de o ora cu ei si daca nu ma ardea dorinta sa intru in mare cred ca ramaneam toata dupa amiaza acolo.

IMG_20130720_153903 

Cea mai tare intrebare cand vrei sa cumperi senvisuri e “cu ce aveti?” pentru ca mereu au “avec poulet”. Glume de romani🙂😀

1 comentariu

  1. scrie mai mult si pune mai multe poze , mi-e dor de tine si abia ai plecat


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

