Italienii sunt discriminati in Franta

M-am mutat de curand la tara, undeva in sud-estul Frantei. In prima zi cand am ajuns aici am avut mare noroc sa intalnesc un om cu masina care m-a intrebat daca am nevoie de ajutor cu bagajele. Cum aveam, m-a dus “acasa” si mi le-a si urcat pe scari, dupa care mi-a zis sa tin minte ca nu toti italienii sunt rai. Eu am fost surprinsa pentru ca… sunt si eu romanca si am mai simtit cateodata ce inseamna discriminarea, dar nu stiam ca si italienii sunt “oameni rai”. Ulterior am cunoscut si niste francezi care se plangeau ca zona e plina de italieni si ca nu mai stiu incotro s-o ia. Nu suntem singura natie discriminata in Franta. Se pare doar ca francezii nu s-au obisnuit prea mult cu valurile de emigranti care au tot trecut granitele.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

