Malpensa mi-a f**ut creierii

Sunt o persoana practica si intr-un aeroport ma misc repede. In Malpensa insa pur si simplu nu se poate. M-au avertizat cunoscatorii ca se face mai bine de o ora de la check in pana la imbarcare.

Am ajuns, mi-am luat biletul si am gasit imediat portile de control unde era puhoi de lume asteptand. Cum nu am mai vazut asa ceva vreodata, ma intrebam ce asteapta, dupa care mi-am dat seama ca acelasi lucru pe care urma sa il fac eu. Deci am asteptat cu ei 60 de minute. In fata portilor de securitate aveam doua randuri. La unul astepta o doamna impreuna cu trei negri si la cealalta patru barbati albi. Oricat de nerasista as fi, sunt inainte de toate practica, deci m-am asezat in spatele barbatilor albi si am trecut cu mult inainte de cei care asteptau la cealalta coada.

Ajunsa in sfarsit in zona portilor, pana am ajuns la a mea am urmat indicatiile, am dat ocol peste tot si intr-un final… Surpriza! Am ajuns de unde am plecat.

Exista doua toalete, dar numai una este indicata si acolo era coada ca la tigai in supermarket. In partea cealalta nu era nimeni…

Cand ajung in Spania mereu simt o liniste profunda si totul se rezolva de la sine. Urasc Malpensa atat de intens incat i-as rupe capul aluia care a proiectat aeroportul.

Intr-un final, desigur ca am facut mai mult de o ora si jumatate de la check in la imbarcare, dar o ora am stat-o la coada la securitate, 10 minute m-au plimbat cu forta pe la Duty Free, 5 minute la baie si 15 minute deplasatul efectiv.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

