Sportul care te scoate pe strada

Exista doua tipuri de competitii: una in care te lupti cu tot ce ai si chiar  daca pierzi este pentru ca ceilalti au fost mai buni/au avut mai mult noroc, dar tu ai facut tot ceea ce a depins de tine in cel mai bun mod posibil si a doua in care te comporti ca o mamaliga cazuta pe jos si astepti sa te calce in picioare adversarul.

Mie imi place sportul pentru ca imi plac campionii, dar inainte de asta imi place sportul pentru ca imi place spectacolul. Vreau din tot sufletul sa vad ca Romania poate face spectacol. Astazi m-a plictisit.

In seri ca asta imi e dor de Spania, de oameni pe strazi cu steaguri, de fericire, patriotism si spirit de echipa.

romanian-flag-photo-axente-ovidiu-sxc-hu-e1340195964171

2 comentarii

  1. Da și nu.
    Eu cred că o atitudine mai de mămăligă căzută e când te pui în două linii în fața porții și aștepți și parcă n-am făcut chiar asta azi. Bun, n-a fost nici o echipă prea motivată, specialitatea lui Pițurcă nu-i aici, e la noroc chior.
    Mergea bine articolul ăsta vineri seara, așa, cu Olanda, m-aș fi așteptat ca spectacolul să vină puțin din partea cealaltă…

    Așa, ca-ntre țări adoptive, ai văzut ce-a făcut Finlanda în Spania?😛

  2. Pai Razvan, imagineaza-ti cum e sa joci orice cu un copil de 5-6 ani vs cum e sa joci cu cineva de varsta ta.

    Am vazut Finlanda-Spania si am vazut si Spania-Franta aseara.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

