Cum sa modifici datele unui zbor cu Blue Air (Pasii 1, 2)

Dupa ce mi-am pierdut seara pe un site cu un comportament surprinzator pe care mi-ar fi fost rusine daca l-as fi facut eu, am reusit sa schimb datele unui zbor.

Iata cum:

Pas 1: Apasati “Cauta zbor”, desi nu vreti sa cumparati un bilet nou

Pas1

 

Pas 2: Apasati “Gasire rezervare” din sectiunea “Legaturi Rapide”

Pas2

 

Pas 3: Va urma…

Daca nu va descurcati singuri cu urmatorii pasi, o sa revin cu pasii 3, 4 si 5 atunci cand va functiona minunatul site BlueAir. Poate ar trebui sa ia exemplu de la concurenta(WizzAir) si sa faca niste modificari online.

Motivele pentru care nu pot continua “tutorialul” sunt:

pas 4

pas5

De la inceput nu se poate lua deoarece:

pas 3

 

In sfarsit, repet, mi-ar fi fost rusine daca faceam un site ca asta.

1 comentariu

  1. Cum pot schimba biletul meu pentru Romania Otopeni ?Va rog am nevoie de un raspuns urgent .Multumesc .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

