Caminele Universitatii

Acum mult timp, eu si colega mea, Dana, nu stiam in ce camin ar fi cel mai bine sa stam asa ca am plecat in recunoastere. Intr-o dupa-amiaza am vizitat toate caminele Universitatii din Bucuresti si ne-am hotarat ca cel mai bine pentru noi doua ar fi Grozavesti A. La vremea aceea era proaspat renovat si arata minunat.

Cred ca asta e cea mai buna metoda pentru cei care nu stiu ce camin sa aleaga: mergeti sa le vedeti. Lucruri care mie sau altora ne pot parea acceptabile(baia pe hol), pentru altii sunt de neimaginat, la fel cum lucruri care mie mi se par oribile(mobilier vechi si multi colegi de camera), alora le pot parea tolerabile.

Considerati si faptul ca unele dintre camine au fost renovate de curand si acum sunt locuibile, iar pe net nu gasiti pareri „actualizate” ale studentilor locatari.

Deci, sfatul meu e: mergeti si vedeti caminele, vorbiti cu portarii si incercati sa ciocaniti la vreo usa ca sa vedeti cum arata o camera pe dinauntru. De obicei, studentii nu au nimic impotriva si va lasa sa intrati.

1 comentariu

  1. Ce zi frumoasa a fost … ne marisem media cu 50 de sutimi.. :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

