A sti pentru a sti

Asa cum am scris si ieri, fac un curs de sociologie care mi se pare minunat. Prima intrebare pe care mi-a pus-o mama cand i-am povestit a fost daca imi dau diploma. Este primul meu contact cu domeniul asta, nu o sa fie acreditat de nimeni, nu o sa primesc niciun certificat, nimeni nu va avea certitudinea ca am facut eu asa ceva. Nu planuiesc sa fac vreo cariera in domeniu si nu cred ca m-ar ajuta cu nimic o diploma in plus.

Cu toate astea, am descoperit o placere in a sti pentru a sti. Cand ceea ce descopar e posibil sa nu imi foloseasca niciodata in cariera, dar ma poate ajuta pe mine sa inteleg anumite lucruri la care nici nu m-as fi gandit (asta si pentru ca eu nu gandesc prea mult, prea des Față jenată).

2 comentarii

  1. Mi amor..cum sa zici ca nu gandesti prea mult prea des? Eu stiu ca gandesti mult..ca iti puneai tot felul de intrebari ciudate cand locuiam impreuna:))

  2. Asta este pentru ca vorbesc mult.😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

