Am avut si zile ciudate

In mod normal, am o rutina foarte stricta. Dar astazi nu am auzit ceasul si ziua mea a devenit una extrema. In loc de ora 6:00, m-am trezit la 11:00.

Am fugit la serviciu si am baut o cafea, dar mi-am zis eu ca una mica nu e de ajuns si ca vreau una mare. Zâmbet

Am pus doua lingurite de nes cu varf si dupa am mai pus cu borcanul pentru ca intre timp bagasem lingurita in lapte si nu o mai puteam folosi.

M-a apucat bataiala, parca eram surescitata, vorba lui Badea. Ma plimbam ca titirezul prin firma, ba la un moment dat incepusem sa cant “La vie en rose”. Eram in culmea fericirii, ce mai! Gură deschisă

Dupa vreo ora incepusem sa ma simt extrem de agitata, nu mai stiam ce e cu mine si m-am gandit eu cum ar fi daca asta e ultima zi din viata mea.Față încurcată Ei bine, in momentul asta m-a apucat o panica oribila, mi se facuse frica si eram pur si simplu disperata sa merg acasa, in Craiova.

Primul pas a fost sa ii anunt pe sefii mei ca iau in considerare sa plec la sfarsitul lunii, dar ca nu am luat inca nicio hotarare. Ulterior am venit acasa si am facut un anunt si pe aici. Saraca mea colega de apartament era putin ingrijorata pentru ca e greu sa gasesti chiriasi intr-un timp atat de scurt. Am mai gatit si o mancare oribila(paste cu sos de rosii, smantana, menta si masline, ceva mai scarbos nu am mancat in viata mea…). Greață

Ca sa termin ziua, m-am gandit sa plec “in cautarea fericirii pana la adanci batraneti”, adica la mare. Am inotat, am facut sport pe plaja, am desenat in nisip, m-am jucat cu niste porumbei si m-am gandit eu ca “uite ce misto e de fapt aici si de ce sa plec!?”. Căldură mare

Morala: Nu pot sa scriu o morala, azi cred ca m-au furat ExtraterestruExtraterestruExtraterestru (sper).

1 comentariu

  1. Sa nu mai bei atata nes!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

