Pe sistemul Dedeman, pentru fratele meu.

Am un frate minunat,

Am sa-i fac miel la protap.

Oaie neagră

 

Bughi-are tricou pe corp

Gateste ceafa de porc.

 

Am un frate de poveste

Am sa ii cumpar si o veste.

 

Cel mai tare fratior

Eu i-as lua si un topor.

 

Bughi este smecherie

Cand vine-acasa se stie!

 

Fratele meu e bazat

Am sa-i prajesc un carnat.

 

Bughi poate sa gateasca

Si mancare chinezeasca.

Bol

 

Fratele meu e mai mic

Si am sa ii iau un plic.

E-mail

 

Am un frate consacrat

Vream sa-i cumpar un dulap,

Dar Bughi e de-sig-ner

Si prefera sifonier.

 

Cine se pune cu noi

E din start pe locul doi.

Spun un secret

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

