Preturi aberante in Romania

Inevitabil, cand am ajuns acasa am fost socata de cat de scumpa e mancarea comparativ cu Barcelona. Rosiile, de exemplu, costau 10 RON/1kg, in timp ce in Spania sunt 1EUR/2kg. Fructele si toate celelalte la fel. O explicatie pe care mi-o dadusem eu era transportul. Alimentele nu sunt produse in tara si trebuie transportate pentru a ajunge acolo, doar ca productia locala costa la fel.

 

De curand, m-am gandit eu ca ar fi relaxant sa petrec o vara intreaga la mare(de parca aici nu mi-a ajuns) si ma gandeam sa inchiriez un apartament in… Mangalia, care mi se pare un oras mai „de pensionari”, linistit si micut, perfect pentru ce caut. Zis si facut, caut pe net cazare, gasesc un apartament de 50 m^2, nu imi trebuie mai mult, iau legatura cu proprietarul si raman socata cand imi spune pretul: doar 1000 EUR/luna. Ei bine, in Barcelona un apartament in conditii asemanatoare costa 600EUR/luna. Ceva imi scapa.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

