Complex Grozavesti

Dupa un an si jumatate de stat in Camin A, Grozavesti as vrea sa ii sfatuiesc pe viitorii studenti sa nu vina aici.

In nebunia mea de anul trecut, imi doream sa fac mai putin pana la facultate si voiam niste conditii decente in camera, asa ca nu mi-am mai pus problema baii pe coridor. Anul trecut am luat o veruca si nu a fost deloc placut. In primul rand, pentru ca e frustrant sa stii ca te poti imbolnavi de orice doar facand un dus. In al doilea rand, nu exista doctori la care sa mergi.

Anul acesta am avut o ciuperca la picior…

Mai tineti cont ca sambata si duminica nu face nimeni curat in bai si ca uneori se gaseste cate unul care vomita ori defecheaza in cabinele de dus si miroase in ultimul hal.

La toate astea, adaugati multele dati cand o sa va spalati hainele si o sa le puneti la uscat pe hol, pentru ca in camera nu aveti unde si dupa o sa mirositi a tigari, a supa de porc sau, in cel mai fericit caz, a cartofi prajiti.

Vara o sa fiti lesinati de caldura daca stati la etajele 4 sau 5. Singurii norocosi sunt cei de la parter care stau la racoare. Din nefericire, si hotii prefera tot zona parterului(pentru detalii cautati-l pe Alex Cepoi).

Cred ca Denisa o sa rada putin de mine pentru ca nu am inteles de ce a vrut sa ramana in Pallady I. Acum inteleg.

Mai cred ca si Ioan o sa se bucure pentru ca nu a stat deloc la camin si il felicit pentru decizia lui. Cred ca a fost una foarte inteleapta.

In concluzie, daca aveti alternative, nu stati la camin, iar daca nu aveti de ales, macar incercati sa va alegeti ceva cu baie in camera.

3 comentarii

  1. Pe mine a vrut sa ma pozeze unu la dus…noroc ca avea telefon cu blit si am tipat cand l-am vazut…asa ca a disparut repede si nu am aflat niciodata cine a fost :))

  2. Si pe Alina a filmat-o cineva.

  3. A fugit repede, dar probabil cu tot cu poza:P Daca fac rost de ea, te anunt, desi probabil era vreun chinez :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

