Curatenia de toamna la FMI

Am fost astazi pana la secretariat pentru a depune doua cereri. Avand in vedere faptul ca vreau sa imi maresc cateva note, trebuie sa fiu integralista. Era acolo o domnisoara care a constatat ca din catalog lipsesc notele mele din semestrul al doilea (desi am predat toate documentele pentru convalidare pe 27 iulie). Tanara mi-a spus ca trebuie sa vorbesc cu doamna secretara, dar ca aceasta nu vine astazi la serviciu si ca o pot suna pe numarul de la facultate, dar ca centrala nu merge si nu o sa imi raspunda. Vazandu-mi fata care probabil inspira uimirea, socul si dezamagirea, a adaugat ca pot sa sun la secretarul sef si sa cer sa vorbesc cu doamna Iatan. Nu am inteles exact numele si am rugat-o sa il repete, iar domnisoara foarte surprinsa mi-a zis: „Nu stii numele secretarei tale!?”. Ei bine, va rog frumos sa ma iertati, dar nu il stiu. Imi este si rusine!

Dupa incidentul de la secretariat am mers la biblioteca pentru ca voiam sa imprumut niste carti. Acolo a fost mai simplu: in timpul programului (redus in timpul vacantei), fara niciun fel de alt anunt, usa era inchisa. M-am indreptat spre sala de lectura, iar acolo am dat peste un fel de „curatenie de toamna”. Toate doamnele de ocupau de aceasta. La intrebarea mea timida, „Se pot imprumuta carti?”, am primit un „NU STIU! Deocamdata ne ocupam de perdele!”. Mi-am zis ca asta e, dar cand imi pierdusem ultima speranta, a venit una dintre doamne si mi-a zis ca merge dumneaei sa imi dea ce carte vreau.

De la facultate am fugit la gara, iar acum ma aflu, spre fericirea mea, acasa.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

