De la Paris la Craiova

De curand am avut o escala in Beauvais(un orasel din apropierea Parisului). Daca va amintiti, francezii trimit acasa tiganii. Ei bine, m-am intors cu ei in avion. Am stat langa o femeie cu pielea alba, dar cu fusta lunga si colorata, un batic pe cap si o vesta plina de telefoane si monede(din cate am vazut la controlul dinaintea imbarcarii). Chiar in dreapta ei era barbatu-sau. Tigan ingrijit, in costum negru si camasa alba. Evident, nu ii lipseau mustata burta si palaria.

Femeia incepuse sa ma intrebe lucruri. „Esti din Timisoara?”, „Si cum ajungi in Craiova?”, toate astea s-au oprit brusc in momentul decolarii pentru ca tiganca a inceput sa se roage: „Iisuse[…]. Dumnezeu are grija de vietile noastre.”. A terminat rugaciunea abia dupa ce avionul si-a reluat pozitia orizontala in aer, dar a continuat cu o parere de rau pentru parintii insotitorilor de bord, care saracii trebuie sa zboare de foarte multe ori.

Cand a aflat cati ani am mi-a zis ca are o fata de-o seama cu mine, care are trei copii. Unul dintre ei face 6 ani. Mi-a mai povestit despre un baiat tigan de 20 de ani, care nu a vrut sa se insoare, ci sa invete. Ea parea ca il admira mult, dar mi-a zis ca fratele lui mai mic si casatorit radea de el ca e neinsurat.

Intr-un final, a ajuns sa imi fie rusine pentru ca nu am barbat si copii.

Va las pe voi sa ghiciti cati puradei avea tiganca.😀

P.S. Am facut cu trenul de la Timisoara la Craiova(324 km) 6h 30min.😦

8 comentarii

  1. 11. Unșpe puradei

  2. Pe aproape

  3. 13

  4. Avea 15🙂

  5. Imposibil!

    • Incredibil, dar adevarat!😀

  6. 15 mi amor??????? :O:O

    • Da, mi amor, si dintre cei 15 erau cativa care aveau la randul lor copii.😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

