Baneasa International Airport


Ultima data cand am fost la aeroport arata ca in poza de mai sus.
Nu stiu daca v-a fost vreodata rusine cu ceva legat de tara noastra. Mie mi-a fost, dar nu pentru aspectul cladirii pe care v-am aratat-o sau pentru baia ei inexistenta sau pentru sala de asteptare urat mirositoare. Nu mi-a fost rusine nici cu televizoarele unde se puneau reclame in loc de informatii despre plecari.
Imi era pur si simplu rusine pentru ca pe o astfel de cladire scria „Aeroportul International”.

Pe cuvant ca gara din Craiova arata mai bine.
Nu postez acum poze cu alte aeroporturi pentru simplul fapt ca nu se poate compara o opera de arta cu un muc.

1 comentariu

  1. Nici nu era planificat sa fie international, era doarp entru curse interne doar ca nu mai facea fata cel de la Otopeni…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

