Drumurile noastre (ziua 2)


Din Azuga aveam un tren spre Brasov la 6:30 dimineata, dar cum eram cazati fix langa statie am putut sa ne trezim la 6:00.
Am asteptat in gara o ora (intarzierea trenului) si zece minute (stationarea acestuia), insa am ajuns in cele din urma la Brasov. Am vizitat centrul vechi si Biserica Neagra; am urcat cu telecabina; am vazut orasul de sus; ne-am odihnit si ne-am simtit bine. La intoarcerea spre gara, cum aveam buget redus, ne-am gandit sa cumparam shaorma. Daca nu mi-as aminti de vanzatorul caruia i-a lipsit doar sa ma scuipe si sa ma injure pentru ca nu i-am spus ca vreau comanda la pachet si de trenul spre Sighisoara care a intarziat 40 de minute, as spune ca in Brasov totul a fost perfect.

Ajunsi cu bine in urmatorul oras, ne-am cautat casutele pentru cazare si am plecat sa descoperim cetatea. Pregatirile pentru festivalul „Sighisoara Medievala” erau in toi si noi nu am putut decat sa ne plimbam pe stradutele inguste si prin pietele minunate ale orasului.

Spre seara ni s-a facut foame si am avut o idee geniala pentru a economisi bani: un supermarket.
Zis si facut! Ne-am dus la magazin si, cand am terminat de pus in cos cumparaturile, s-a luat lumina!
Din fericire, generatorul tinea aprinse trei becuri si casierele si-au dat seama ca pot trece produsele daca tasteaza manual codurile de bare. Din nefericire, inainte sa inceapa sa bata primul nostru produs, s-a stins si generatorul. Am stat mai mult de 40 de minute pe intuneric in supermarket si paznicii ne sfatuiau sa plecam si sa lasam in cos cumparaturile, iar casierele ne spuneau ca nu se stie cat va dura pana de curent. Toate acestea plus foamea plus enervarea plus timpul pierdut ne-au facut sa plecam. Dupa nici zece pasi de la iesirea noastra din magazin a venit curentul. Am vrut sa ne intoarcem pentru ca aveam cosul intact in magazin, dar nu am mai putut intra pentru ca magazinul inchidea la 21:00 si dupa ora aceasta nu se mai deschideau usile.

Am mers asadar la un magazin alimentar si cand m-am vazut in sfarsit in camera, nu imi venea sa cred. Cu toate astea, ce am patit ziua urmatoare mi-a intrecut imaginatia…

4 comentarii

  1. mi amor, ca intotdeauna, ti se intampla numai minunatii :))

    • stiu, mi amor, si nici nu iti inchipui a treia zi! a fost incredibila(adica nu imi venea sa cred ca se intampla)!😀

      • si cand ne pui la curent? :))

      • Gata, mi amor!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

