Nu stiu altii cum sunt…

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la saptamana trecuta, imi vine sa ma iau in brate si sa ma pup pentru rabdarea pe care am avut-o.

Nu trebuie sa va intrebati de ce, va spun imediat.

Aveam o memorie flash unde imi pastram toate proiectele. Din comoditate, nu mi-am salvat nimic pe laptop si lucram ba pe calculatoarele de la universitate, ba acasa, dar mereu in acelasi spatiu de lucru(USB memory flash drive).
Intr-o buna zi, cand eram plina de energie si abia asteptam sa imi revad minunatiile de diagrame, imi dau seama ca laptopul meu nu imi detecteaza unitatea flash. Nu ma panichez, dar ma supar pentru ca nu mi-a mai facut probleme de genul asta. Fara sa ma impacientez, imprumut frumos un laptop de la biblioteca, in speranta ca o sa imi trimit toate proiectele pe mail si o sa incep sa lucrez dupa. Spre disperarea mea, USB-ul nu a mers nici pe acela. Ei bine, incepand cu acest moment am devenit de-a dreptul isterica. Nu stiam ce sa fac. Am incercat Linux, Mac, alt Windows… nimic nu mergea. Un prieten de-al meu a luat penul si a ramas o noapte intreaga treaz, instaland programe pentru recuperare, cautand pe Google solutii si facand aproape orice se poate face pentru a recupera informatiile. Spre nefericirea mea, nu s-a putut. Mi-am zis: „Nu se intampla nimic, inca mai am timp si daca le-am facut o data, le pot face din nou. Eu pot cu orice!”. Se pare ca am putut. M-am apucat din nou de lucru si incet, incet intr-o saptamana terminasem o practica si incepusem o alta. In weekend, am descoperit cu stupoare ca partitia unde imi salvasem fisierele nu mai aparea in „My Computer”. Am dat un restart, sperand ca poate laptopul are nevoie de ceva „racoritor” ca sa isi revina, dar nu a fost asa. Urmatorul pas a fost „suna un prieten”. L-am sunat si mi-a zis sa merg la el acasa sa vedem ce putem face. M-am dus si cand am ajuns, am avut surpriza sa vad ca laptopul intrase in coma si nu se mai aprindea deloc. Ce-i de facut? Google, forumuri, prieteni, sfaturi, orice, numai sa mearga! Intr-un final, nu ma mai interesa sa salvez nimic, voiam doar sa imi vad laptopul functionand. DVD-urile bootabile nu mi le citea, USB-ul bootabil, nici atat. Nimic nu mergea, cu exceptia unui Windows 7, care nu se putea instala din cauza unei erori. Intr-un final, mi-a mers un DVD original cu Windows XP. Dupa ce l-am instalat, am vazut ca imi apare iar partitia cu proiectele, asa ca am salvat imediat totul. Dupa asta, am putut sa imi instalez Windows 7 (cu licenta de la universitate). Doar ca o data instalat, partitia mea cea mai importanta, din nou nu aparea. Am intrat in „Device Manager” si am vazut ca de data asta sistemul mi-o recunostea, doar ca nu avea litera. I-am atasat una si am fost in culmea fericirii sa o vad din nou in My Computer.

Cat m-a costat „distractia”? O noapte si o zi de lucru non stop.

Ce am invatat? Ca trebuie sa imi fac multe copii si ca nu mai folosesc in viata mea o memorie flash ca suport unic pentru lucruri importante.

Spre fericirea mea, am terminat ieri diagramele, proiectul la Inteligenta Artificiala si cel la Programare Logica.
Ce mi-a iesit imi place si ma bucur sa va spun ca maine merg la plaja sa sarbatoresc!

Va pup si abia astept sa va revad!
Colega voastra cea de toate zilele,
Adriana

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

