Centrul Medical Grozavesti

Dupa ce mi-am dat seama ca e posibil sa am o problema destul de serioasa, m-am hotarat sa merg sa vorbesc cu un doctor. Din fericire pentru noi studentii, cel mai apropiat centru medical e fix in campusul Grozavesti si ca sa ajung la el trebuie doar sa cobor niste scari. Zis si facut. Intru intr-o incapere uriasa, undeva pe stanga erau cateva usi, unele dintre ele deschise. Asa am dedus ca acolo ar fi vreo 2-3 cabinete. Drept in fata mea era receptia, iar acolo se aflau doua femei. Le salut si cer sa vorbesc cu un doctor, la care una dintre ele imi spune scurt: „Nu este nimeni.”. Afland asta, imi dau seama ca probabil am venit in afara programului de lucru si intreb cand pot gasi un cadru medical la cabinet. Foarte amabila, domnisoara de la receptie imi raspunde: „Nu sunt doctori angajati. Mai vin asa cate unii, dar vin lunea si martea: adica ieri si alaltaieri. Dar voi la facultate nu aveti cabinet? Ar trebui sa te duci acolo!”.

Am multumit pentru amabilitate si pentru sfat, multumesc celor de la Universitate pentru centrul medical proaspat construit in campusul din Grozavesti si il rog pe Dumnezeu sa nu care cumva sa ma imbolnavesc mai rau de atat pentru ca, in cazul meu, deplasarea momentan chiar e o problema.

3 comentarii

  1. pe mine m-au sfatuit cand cu gripa porcina :))

  2. din fericire, nu ai avut nimic! mi amor, faci vaccinul?😀

  3. Trist.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

