Craiova





Cateodata mi se face dor de acasa.

13 comentarii

  1. E frumos in Craiova. Cel putin asa reiese din poze. Daca m-ar chema cineva ..as merge :))

    • acel cineva care ar trebui sa te cheme are si un nume?

  2. Poti sa te duci si fara sa te cheme cineva, nu e oras privat.😛

  3. pai nu e . dar trebuie sa ma cheme. daca ma cheama trebuie sa imi ofere protectie(ca noh, m-o chemat). trebuia sa mi-o iau de la cativa din orasul ala. fara garda de corp nu merg acolo.😛 (prietenii stiu de ce:)))

    • te asteapta unul cu pistolul sau cu sabia sa iti faca o primire asa cum se cuvine? ai omorat pe cineva si vor sa se razbune?

      • daaa =))))))).hai no, sa incheiem subiectul asta. e naspa:D

  4. Bafta maine la sisteme de operare, Adriana !!

    • Multumesc, dar dau sambata.

      • e ok. iti urez si atunci😛

  5. Ioan, o sa pun intrebarea de pe buzele tuturor:
    Ai dat azi? Si, daca da, ai supravietuit?

    • Da, am dat azi. Din fericire am supravietuit si am iesit relativ bine. Am luat 9 desi putea fi 10 daca eram cu 2 secunde mai atent. Profu e de treaba;nu a tinut ranchiuna pe mine.🙂

  6. Mersi


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

