Viata la camin

E naspa sa faci dus intr-o baie comuna, dar e amuzant sa te blochezi in cabina la ora 5 dimineata si sa vina portarul sa te scoata de acolo.

Urasc mirosul de mancare de pe coridor, insa nu pot sa rezist placintei cu mere adusa de colegul Mihai.

M-am obisnuit cu zarva si petrecerile asa ca urasc weekendurile cand raman singura in camera si toata lumea pleaca acasa. Fug de singuratate pentru ca ma deprima, dar o caut uneori in sesiune fiindca ar fi frumos sa nu invat la vara pentru restante.

Camerele din Grozavesti sunt foarte mici si in ciuda intimitatii aproape inexistente, e interesant sa cunosti atat de bine oamenii din jurul tau. Locuind in 6 metri patrati doua persoane „se apropie”, vorba lui Alex de la parter.

Un avantaj al acestei locatii ar fi Carrefour la 6 minute de mers pe jos, Universitatea la 30 de minute si sala de sport de la Eroilor.

Unele lucruri ar trebui facute intr-o viata si daca m-ati intreba care sunt acelea nu stiu ce v-as spune, dar cu siguranta merita sa locuiesti cel putin un an la camin.

24 comentarii

  1. Serios? Sa vin anul viitor? Anul asta am renuntat la loc….. Eu nu sunt obisnuit cu zarva si petrecerile. eu am nevoie de un loc unde sa stau cu laptopul si sa …..programez in liniste ascultand muzica preferata. pot avea asa ceva la camin? daca da, atunci se poate sa vin.

    • uneori e pustiu, alteori e galagie, dar ai unde sa stai cu laptopul, daca asta e o problema😛

  2. Viata de camin e ca un sarpe cu venin…

    • tu nu o sa ai cum sa afli :))

      • Spuneam asta impreuna cu alti 4 colegi in clasa a 12-a…faceam poezii cretine pe coridoarele liceului…ah good ol’ times…

  3. e minunat la camin, e minunat in caminul A, atat la parter cat si la etajul 4:D

    • mai ales la 4 =))

      • bai, asa e… de ce sa te mint😀

  4. andra, app. am luat 10 la Draguliciu😛

    • Si de ce te lauzi la mine pe blog?😛

      • ii ziceam doar andrei , k azi am share-uit 2 ore pe hol :))😀 te suparasi?

  5. am stat de la 8 la 16 pt 3 probleme.

    • si iti pusa 4 buline? =))

      • nu mai avea loc la mine =)). a spus ca nu imi mai pune ca am destule. auzi, am o intrebare: Ce sunt cu Icon-urile din dreptul fiecaruia?(ma refer la cei care au comentat pe blog aici) eu sunt un fel de ….martian? :((

  6. Sunt random pentru fiecare persoana in parte. Daca nu iti place, fa-ti cont pe wordpress si pune ce vrei.😀

  7. random repartizat uniform pe [0..1].eh…lenea e mare. Imi place martianul meu si palma ta =))

  8. Eu nu am stat la camin dar cam stiu cum e viata pe acolo.

    • si cum este? care este parerea ta?

  9. 15 minute de stadionul Sportul Studentesc, sa nu uitam.

    • Si peste strada de Gradina Botanica😀

  10. De treci gardul de arama, de departe vezi galbind
    S-auzi muzica la maxim a caminului de-argint.
    Acolo, langa centrala, iarba pare mai gustoasa,
    Fete-albastre tremur ude cu perdeaua la geam trasa;
    Pare-ca portarii vesnici sunt doar pusi pe rafuiala,
    Si suspina iar admina cu a glasului vrajeala.
    Iar prin mandrul intuneric al caminului de-argint
    Vezi isvoare de tarie si brichete licurind;

    Pallady, file de poveste…

    • cum adik fete-albastre tremur ude? cum s-au umezit?. ma imbarliga versul acela nu am idee ce inseamna :))

      • daca iti luai locul la camin, poate aflai😛

    • chiar asa e viata la camin?….cate talente necunoscute pe lumea asta


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

