Ce rost are?

În ultima vreme piețele Craiovei s-au umplut de brazi, sorcove, coronițe si vâsc norocos. Din doi în doi pași auzi câte o femeie mai colorată, plină și cu vocea răgușită țipând ca din gură de șarpe oferta pe care tocmai o face. „Atrasă” de o țigancă fermecătoare ca cea descrisă mai devreme, m-am oprit cu mama să cumpere vâsc (trebuie să facă și asta… să avem noroc) și vânzătoarea a început a spune:

„-Doamnă ce frig e! Vă spun, ca femeie, nu îmi vine să mă mai spăl! Eu stau la bloc și nu îmi vine să mai intru în baie de frig. Când ajung acasă, nici nu mă dezbrac 2-3 ore. Stau așa până mă mai încălzesc.”

Mi-ar fi plăcut să îi spun că se vede faptul că nu se spală, dar eram prea șocată, înghețată și dornică să ajung acasă nescuipată și neînjurată. Prin urmare… am încercat să o grăbesc pe maică-mea și să ne facem cât mai repede nevăzute.

2 comentarii

  1. Pai mai sta inca 2-3 ore ca sa iasa „esenta de rom”.:)) Tiganca vindea vasc…inseamna ca era plina de…noroc?

  2. „va spun, ca femeie, nu imi vine sa ma mai spal!:))” mie imi place formularea asta. ca femeie, nu altceva. adica ea, asa mare doamna …nu se mai spala k e frig.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

