Anim’est shakes your world

Anul trecut am participat la un workshop despre animație clasică 2D. Am fost pur și simplu fascinată pentru că am putut sa creez primul meu personaj: o fetiță care merge pe ciuci(pe vine). Pe langă aceste cursuri, am fost și voluntar în cadrul festivalului și am vândut produse promoționale la shopul instalat în Cinema Scala. Acolo am avut șansa să cunosc mulți oameni deosebiți, dar dintre toți cel mai mult mi-a plăcut simpaticul domn Ion Truică. Îi sclipeau ochii atunci când își amintea despre scena cu cei trei sute de cai din filmul său, Rovine, la care a lucrat nopți la rand. Era o muncă istovitoare, dar o făcea cu o pasiune și o meticulozitate ieșite din comun.  Aceste experiențe împreună cu dorința de a trece prin altele noi m-au determinat să ma înscriu voluntar si anul acesta. Acum nu voi mai vinde la shop, ci voi lucra in echipa New Media.

Vreau sa le mulțumesc Oanei, lui Constantin si redacției FMI adevărate pentru că ne-au oferit spațiu pe blogurile lor. Nu îl voi uita nici pe Răzvan care mi-a promis să se ocupe personal de redactarea unui articol despre Anim’est miercurea viitoare. De asemenea, puteți găsi informații pe siteul oficial: www.animest.ro.

Dacă vă plac desenele animate și vreți să știți cum se fac, dacă vă place distracția sau dacă pur și simplu vreți să vedeți un film bun, vă așteptăm cu mic, cu mare la festivalul Anim’est 2009 între 2 si 11 octombrie!afis

1 comentariu

  1. Sărut mânușițele pentru mențiune. E puțin mai târziu de miercuri, e aproape de cealaltă miercuri, dar gata, de-acum sunt în localitate și …. va urma în curând


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

