Cea mai bună băutură

amd_mojitoCinele în familie cred că au fost mereu pe placul meu. Nu datorită exceptionalelor calităţi culinare ale mamei și bunicei mele, cât pentru minunatele discuţii de după. Fiecare masă devine o lecţie de istorie, o poveste de viaţă, o amintire sau o întrebare pe care nu pot să o uit.

Vă introduc trei oameni foarte dragi mie primul este tatăl meu, al doilea este unchiul meu, Pio, şi al treilea este Nea’ Puiu de la Bucuresti. Aseară am participat la discuţii interminabile despre obiceiurile de la ţară, despre cum se mergea la horă, cum se lua aceasta înainte, cum se certau cei mai frumoşi bărbaţi pe cele mai frumoase fete, despre babele care bârfeau non stop pe marginea troiţei şi despre cum nu puteau exista viaţa personală şi secretele. Cu o sticlă de vin in faţă şi cu multe pahare goale în jur, Nea’ Puiu s-a oprit din povestit şi ne-a întrebat care e cea mai bună bautură. Fără să stea pe gânduri, Pio i-a spus: ”Țuica de prune”. Mai timid, tatăl meu a spus că este apa(între noi fie vorba, cred că ar fi putut să își laude vinul de anul trecut, dar din prea multă modestie nu a făcut-o). În timp ce fiecare se gândea la o băutură extraordinară, Nea’ Puiu ne-a lămurit: cea mai bună e băutura dată de pomană.

Eu am rămas cu gândul la  un Mojito făcut de barmanul meu preferat. Am încercat singură, dar nu pot să înteleg cum se scoate aroma de mentă, deci nu mi-a ieșit.

Și acum este rândul vostru: care este cea mai bună băutură?

3 comentarii

  1. cea mai buna bautura este cea pe care o bei cu prietenii, pt k e frumos sa ne inveselim cu totii fara motiv :))
    si daca totusi vrei sa stii ce as bea mereu, este un gin tonic cu multa lamaie🙂

  2. sper sa nu para prea copilaros..dar bautura mea preferata este laptele cu cacao..pur si simplu o ador..si nu pot trai fara :X

  3. mai avem un coleg indragostit de lapte🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

