Femeile nu îşi fac nevoile din picioare

În timpul sesiunii, la sfârsitul săptămânilor, când era program redus la bibliotecă şi nu aveam unde să stau să învăţ, m-am hotărît eu să  merg în parc. De cum am ajuns, câţiva bătrâni mi-au făcut o primire deosebită, după care se sfătuiau unii pe alţi: „Nu mai spune bă prostii, că avem companie! Te aude fata asta!”. Stimabilii jucau table. În timp ce câţiva bunicuţi îşi încălzeau gâtlejul, a venit un bărbat care părea de-a dreptul furios. Ca vârstă, acesta îi depăşea pe cei deja prezenţi, avea ochii roşii, buzele subţiri şi uscate (fapt ce ar explica setea nebună ce îl făcuse să bea din câteva înghiţituri o sticlă de 500 ml de ţuică). A început să povestească nişte lucruri absolut îngrozitoare. Tocmai cunoscuse un tânăr în parc, îl dusese acasă şi îl cinstise cu vin, iar nenorocitul i-a furat telefonul. Şi nu-i vorbă, că nu era cine ştie ce aparat, dar de abonament, zicea el, îi părea rău. Ca un bonus pentru atmosfera din parc, la câţiva paşi de noi s-au aşezat alţi petrecăreţi. Acestia şi-au instalat un grătar şi au început să pregătească minunatele bucate pe care le aduseseră. Eu m-am hotărât să plec acasă, gândindu-mă că parcurile nu sunt la fel de liniştite precum biblioteca facultăţii. În plus, dacă la bibliotecă am găsit câţiva studenţi dispuşi să mă înveţe algebră înainte de examen, în parc aş fi putut maximum să fiu învăţată să dau cu zarurile, dar geometria nu este cu şase-şase poartă-n casă.

În drum spre cămin, în timp ce mă gândeam la spaţiile vectoriale şi la grătarul celor din parc, am văzut cum curgeau şiroaie de apă dintr-o grădină. M-a surprins faptul că în faţa grădinii o femeie bătrână stătea pe banca sub care se prelingea apa, dar când am ajuns lângă ea, am rămas perplex. În realitate, baba avea pantalonii daţi jos şi … ei bine, să spun doar că apa nu venea tocmai din grădină, ci de undeva de pe marginea ei. Acestea fiind spuse, mi-ar plăcea să repet ceea ce am spus acum un an aici: „Ori eu nu ţin pasul cu lumea, ori lumea a înnebunit de tot.”.

Până mâine, când o să scriu despre criza economică, să aveţi grijă unde vă aşezaţi.

Vă salut!

4 comentarii

  1. Este de-a dreptul incredibil! Cum mai de numai tu poti da de astfel de oameni? Nu ca as avea ceva de pierdut, dar nu am vazut niciodata pe cineva care sa isi faca nevoile stand pe o banca. Parca suntem in Tara Nebunilor. Am fost si eu ieri in parc, in Cismigiu, dar nu am vazut oameni beti sau ceva de genul. Ai un noroc aparte, trebuie sa recunosc :))

    P.S. Spatiile vectoriale se invata uitandu-te la un film😛

  2. Cum se numeste parcul in care s-au intamplat cele de mai sus?

    • IOR (sau TITAN)

      • nu il stiu….dar o sa trec negresit p acolo sa admir si eu specimenele. pe aici nu sunt, unde stau eu, si nici prin Brasov nu am vazut astfel de ciudati, de acasa nu mai vorbesc…..


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

