Dragă, vrei să mâncăm câte o bijuterie?

Tocmai pierdusem metroul şi din lipsă de ocupaţie sau dintr-un motiv pe care oricum nu îl înţeleg, mă uitam la zoom(minunatul program de la TV metrou).
Nu ştiu ce s-a întâmplat cu emisiunile travel (pe care le găseam chiar interesante), dar în dimineaţa aceasta am văzut cel mai irezistibil spot publicitar. Se vindeau prăjituri cu 5000 de euro bucata. Bineînţeles că nu erau prăjituri obişnuite, ci aveau foiţe sau praf de aur de 24 de karate. Unele erau stropite cu cognac(cica unul rar pentru ca mai sunt DOAR 1300 de sticle pe planetă), altele aveau pietre preţioase sau linguriţe de aur. Eu nu sunt o entitate in domeniul degustărilor de prajituri întrucat cumpăram de la supermarket unele cu 2.7 RON, dar sunt foarte curioasă dacă praful de aur se mănâncă şi dacă da, ce proprietăţi nutritive are şi (cel mai important: ) câte kcal.
Nu ştiu dacă cei care facuseră spotul erau întregi la cap fiindcă le spuneau oamenilor de la metrou că trebuie sa facă un drum până in New Jersey, locul de unde se achiziţionează prăjiturile.
În momente ca acesta îmi dau seama de ce lumea mă crede nebună: începusem să râd isteric şi nici macar pierderea celui de-al doilea metrou nu mi-a potolit veselia. A fost mai bine aşa fiindcă al treilea chiar a venit gol şi m-am putut deplasa ca un om, nu ca un peşte în conservă.desserts-02-g

4 comentarii

  1. lol Doamne! La chestia aceea m-am uitat si eu. Spre deosebire de tine, nu am pierdut metroul, dar de ras am ras si eu (si o data cu mine, i-am „infectat” si pe cei care stateau pe langa mine si priveam maretele prajituri). Eu zic , dupa bila mea cea goala, ca aurul acela nu este aur, sau daca chiar este aur, este atat de putin incat pretul nu il justifica. Totul tine de reclama, manipularea celor prosti ATENTIE: insa cu multi bani. Fi sigura ca acel aur, odata ingurgitat si „eliminat”, nu o sa mai arate a aur, sau , daca ai o reclama destul de buna, poti vinde chiar ceea ce ai eliminat, pt ca „contine aur”. Fi sigura ca cineva se va gasi sa cumpere si asa ceva. Totul sta in reclama si in prostie. Cheia succesului. Eu prefer sa merg la cofetarie si sa imi iau o savarina si un cremshnit la 3.5 lei bucata. Crede-ma ca le savurez cu placere chiar daca nu contin aur si nustiuce licoare veche de sute de ani care pun pariu ca nu are un gust prea bun. Stii vorba aceea: „La pomul laudat sa nu te duci cu sacul”. Cred ca ce-l de-al doilea metrou l-ai pierdut datorita faptului ca era plin; nu pentru ca erai ocupata cu prajiturile aurite :))

  2. am uitat: referitor la titlu: Nu multumesc(sau da, dar daca o platesti tu :P)

  3. se zice „pierdusei „nu pierdusem

  4. sau „pierdui”?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

