Toţi avem şansa de a fi fericiţi

dobbyAm avut de curând un examen. Pentru mine era greu, aveam emoţii înainte. În timp ce mergeam spre facultate îmi venea să mă întorc acasă şi să îl dau în toamnă ca restanţă, dar în metrou am avut o revelaţie. Era în faţa mea o femeie plină de cicatrice. Avea mâinile ca ale lui Gollum din Lord Of The Rings, iar faţa îi semana cu cea a lui Dobby din Harry Potter.  Atunci mi-am dat seama că pe planetă se întâmplă lucruri mult mai grave decât ce aş fi putut păţi eu la examen. Am luat o nota mică şi mi-a părut rău, dar la întoarcere era în metrou un bătrân fără piciorul stâng şi cu două cârje în faţa sa. Atunci am avut cea de-a doua revelaţie: dacă nu aş avea picioare aş fi furioasă pe cei care le au şi nu le folosesc. Prin urmare, de astazi am reînceput antrenamentele mele zilnice de alergat. Pentru că este vreme frumoasă, pentru că îmi place, pentru că mă fac să ma simt bine şi pentru că pot.

„Mens sana in corpore sano”*, asta înseamnă că în sesiune este chiar recomandat să vă relaxaţi măcar o jumatate de oră pe zi şi să vizitaţi cel mai apropiat parc pentru o plimbare aşa cum meritaţi!

*”Minte sănătoasă în corp sănătos.”

9 comentarii

  1. Pe langa faptul ca te simti bine atunci cand faci sport, mai exista un motiv pentru care , in sesiune, este indicat sa te antrenezi un pic. La exercitiile fizice, creierul secreta o substanta (numita „endorfina”, daca tin bine minte), care stimuleaza activitatea intelectuala (pentru cei acre au un creier, binainteles :)) ). De aceea, si eu , in fiecare seara am o ora rezervata exercitiilor fizice (flotari, gantere, abdomene), si ma bucur ca pot sa fac aceste exercitii. Apropo, la examenul acela , daca tii bine minte, ziceam ca il pic. Cu o seara inainte am vorbit cu aimei si am spus ca o sa-l pic si sa nu se astepte la prea multe din partea mea. Bine ca s-a terminat cu bine!,

  2. s-a terminat cu bine examenul asa e:D
    Ar trebui sa invatam sa pretuim mai mult toate lucrurile pe care le luam „for granted”.
    Uitam ca un om ce nu a vazut niciodata nu stie diferenta dintre rosu si albastru, nu stie cum arata el, sau parintii, prietenii sai.
    Ca un om care nu poate merge nu se poate duce la magazinul din colt sa isi ia paine.
    Ca un om care nu aude nu stie cum suna cantecul unei pasari.
    Din moment ce ne putem bucura de atatea lucruri…ne putem numi norocosi.
    Alergare placuta😀

  3. eu alergarile le fac mereu seara. Dimineata am probleme cu trezitul (ma culc tarziu ce-i drept).

    dar chiar suntem norocosi; si eu m-am gandit de multe ori la „cum ar fi daca as fi orb sau surd sau schilod”, in acele momente nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca exista cineva acolo, sus care decide cum va fi viata noastra. (Ce bine ca nu arat ca Gollum =)) ).

  4. Dana, multumesc pentru urare si tie spor la invatat pentru maine😀
    Ioan, parca vad niste asemanari…😛

    • Asemanari ,huh? Ma simt foarte prost sa stii :)). Este adevarat ca ma mai sperii uneori knd ma uit in oglinda, dar trebuia sa ma lasi sa visez in continuare…

  5. Nu ştim să pretuim un lucru, decât dupa ce l-am pierdut.

    • Costin, vorbeste in numele tau…. in cazul meu, imi stiu potentialul , stiu ce „detin” si sunt multumit cu ceea ce am, de asemenea ii multumesc Celui de Sus ca sunt asa si nu altfel. pretuiesc ceea ce am……. mereu am facut-o.😛

      • Ai inteles gresit, mai mereu sari inainte şi postezi un lucru, care nu-si are rostul.Nu ziceam despre detinirea unor lucruri. Ci să spunem ai pierdut un prieten bun, v-aţi certat sau ceva. Nu mai vorbeşti cu el şi simti o lipsă, îţi pare rău. Vezi unde bat?

  6. Frate, acum vad unde bati dar cred ca este off topic(era vorba de sanatatea fizica nu sentimentala :P). In fine, scuzele mele atunci. Stiu cum e sa te certi cu cineva urat d tot, si apoi sa iti para rau mi s-a intamplat si mie si regret nespus…. dar exista rezolvare pentru orice.😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

